Chronologicznie :
-marzec
obrobiłem wręgi oraz wkleiłem górne wzdłużniki i ukosowałem , listwowałem kokpit
-kwiecień
wkleiłem pokładniki
obrobiłem i wkleiłem denniki
wykonałem pilers
wykonałem skrzynkę mieczową
-maj
pomalowałem epinoxem 12 pomiędzy dziobnicą a wręgą D oraz pomiędzy wręgą A a pawęzą
wykonałem dekiel do przedniej komory wypornościowej
wyciąłem i zalaminowałem dodatkową półwręgę do komory wypornościowej która będzie pomiędzy wręgą D i E
wykonałem i wkleiłem boczne ściany koi
wypełniłem styrodurem przednią komorę wypornościową
wkleiłem 6 dennik
wyciąłem i wkleiłem część pokładu
-czerwiec
wypełniłem styrodurem dodatkową komorę wypornościową z dziobu
wkleiłem skrzynkę mieczową
wyciąłem i pomalowałem epinoxem 12 elementy kokpitu
wkleiłem drugą cześć pokładu
zacząłem wypełniać styrodurem rufową komorę wypornościowa
wypełniłem styrodurem dodatkową komorę wypornościową z dziobu
wkleiłem skrzynkę mieczową
wyciąłem i pomalowałem epinoxem 12 elementy kokpitu
wkleiłem drugą cześć pokładu
zacząłem wypełniać styrodurem rufową komorę wypornościowa
-lipiec
dokończyłem pokład
wypełniłem w całości rufową komorę wypornościową
wkleiłem wszystkie elementy kokpitu
wyokrągliłem wszystkie krawędzie oraz pozalewałem żywicą wszystkie wkręty
zalaminowałem krawędzie dno obło oraz obło burta oraz łączenie sklejki a w części dziobowej całą dolną część
zalaminowałem cały kadłub dokładając dodatkowo tkaniny w okolicach skrzynki mieczowej oraz przejścia dno pawęz
dokończyłem pokład
wypełniłem w całości rufową komorę wypornościową
wkleiłem wszystkie elementy kokpitu
wyokrągliłem wszystkie krawędzie oraz pozalewałem żywicą wszystkie wkręty
zalaminowałem krawędzie dno obło oraz obło burta oraz łączenie sklejki a w części dziobowej całą dolną część
zalaminowałem cały kadłub dokładając dodatkowo tkaniny w okolicach skrzynki mieczowej oraz przejścia dno pawęz
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz